Saturday 2 February 2013

mimpi annoying si puteri yang tak seberapa nak puteri ~>o<~

ASSALAMUALAIKUM ;)

hyee ! bertemu kita dalam rancangan santai seketika bersama tuan belog tetamu" dan para hadirin sekalian ! errr .. apakah ?? PANGG !! *tampar muka* owhh see .. sory baru sedar aku merepek :D tak kesah kan ?? eyhh" kesah eyhh ?? err baik tekan X button cepat ! dah bagi tahu awal" nihh :p bla bla bla bla ..... jangan menyampuk aku nak berceramah oke ! peliss la .. mohon nihh *fake smile* annoying face mungkin .. udah lerr tue .. mohon jangan benarkan aku merepek lagi --" eyhh btw tengok #FearFactorSelibritiMalaysia dokk ?? kenapa hastag ?? owhh sory .. dah terbiasa *ini bukan twitter awokk* >.< benci gambit !! okea titik .. tak ada koma :D haha .. salah topikk ,, ini cerita kisah "MIMPI SUWITT ROMANTIK +++++"


gini cerita dia ! suatu hary kan . kan kan kan .. time sekolah menengah .. ada lah sorang sinior nie nak usha aku .. tiap" hary senyum kambing .. haha first step mungkin :D tapi dia ada lesung pipit !! muka ala" ADI PUTRA >.< hihihi .. so dia tak pernah putus" usha aku .. setiap kali terserempak mesti say "hye" .. aku senyum jehh keyhh :D bila di pendek kan cerita nya jadi lahh gini sampai one day .. dia lalu depan aku then luah kan semua niat dia yang suci lagi murni macam baju sekolah .. "saya nak kawan dengan awak .. ikhlas niat saya nihh .. kalau sekadar nak main kan awak .. saya bole suruh kawan saya usha kan awak buat saya and bla bla bla bla and blaa .." okea terbukak haty nak kawan dengan dia .. seronok .. funny kud .. dengan lesung pipit dia .. hokk aluhh melting mak bedahh eyhh HAHA !! dia buat aku jatuh haty dekat dia .. elehh belanja aiskrim kunun .. tapi suwiitt nokk ! then satu hary aku terserempak dengan dia .. *luar sekolah mungkin* eyhh sedap selamber badak dia jea jalan dengan perempuan lain .. berbulu haty .. dia bagi tahu aku dengan aku dengan happy tanpa rasa serbesalah yang tuh awekk dia .. bertambahh bulu dekat haty aku .. HAHA lol XD THE END !!! *tersedar dari tidur*  meroyan aku meroyan tahu meroyan ?? *annoying face* 



.. yang pelik nya air mata aku jatuh sikit HAHA !! pasal mimpi indahh suwitt muittt +++ tuh jea kud .. kecewa mungkin >.< haha text sayang aku pon aku malas layan *assalamualaikum .. selamat pagi dear ;)* annoying betul mimpi tuhh .. yea pon bagi lah happy ending .. err .. mohon wujudkan sambungan mimpi tuh .. bagi hero yang lagi cun melecun sikit eyhh .. eyh eyh eyh :D bole lerr .. kesudahh nya meroyan satu hary tak puas haty dengan mimpi tuhh --" err .. ok ok ok ! tamat sudah hikayat dayang senandung bersama petera idaman nya :D apa nie apa nie apa nie .. merepek muchh .. dayang senandung pulak dah .. mana datag watak tuhh ?? HAHA !! byeeeee ~ 

No comments:

Post a Comment