Monday 10 December 2012

doa itu yang terbaik :')



ASSALAMUALAIKUM .....

kehadapan pak cik pak cik dan mak cik mak cik sekali ! ape khabar semua ? sihat tak --" eyh tidak lupa juga kepada adik-adik abang-abang kakak-kakak eyhh semua lah senang cerita ~ payah nau lak ai ><" eyh korang-korang ! aku dah MERDEKA dah :D lalala ~ eee sukesukesuke :P *minah gedik dah sampai ! haha*  kesah lah pulak kan ? awww ~ cop-cop ! mata masuk habuk lah :'/ lama nau tak berbloging kan --" tu pasal lah ><" eyh ! lari topik dah .. actually nampak tak ape tajuk entry nih ? owh bagus ! egt dah bute tadi :D keyh joke ;) fyi bagi yang mengenali insan yang bernama MOHD ZAKI atau korang KLICK SINI :)



kami kehilangn seorang sahabat ! about him ? nothing special for me but for others maybe dia insan teristimawa :) sungguh ! sukar aku nak percaya dia dah tak ade :'| mungkin aku tak berapa rapat dengan dia macam mana yang lain --" tapi sepanjang berkawan dengan dia ! bagi aku dia mmg lucu :D lucu ? err boleh lah ! *bab cinta mmg lucu ;)* kehilangan dia mmg terasa bagi aku ! apatah lagi bagi keluarga dia kan --" so now ape yang mampu berdoa untuk dia . jgn pernah ungkit kebaikan kite dekat dia .. dan jangan pernah ungkit keburukan dia dekat kite .. ape yang dah berlaku biar lah jadi kenangan :') mohon . jika benar kita sayang kan sahabat kita nie doalah untuk dia --" halal kan segala yang pernah kite sumbangkan buat dia waktu susah atau senang ><" ingat lah ! yang pergi tuh tak akan pernah kembali walau bagaimana cara sekali pun :'/  buat sahabat AKMAM jgn sedih beb .. jgn bergenti berdoa buat dia tau :'3 ingat ramai lai mampu bagi semangat dekat kau kawan :D moga tabah hadapi semua okea ! 

okea ! stop stop stop .. aku dah mula merepek ! so better aku stop tekan keyboard :D jari jemari aku dah mula longlai nek menari nie :'/ sungguh sedih ~ haha ><" yea jgn lupa doakan sahabat kite semua yea .. yang hidup nih ! hati-II ketika memandu .."BIAR LAMBAT ASALKAN SELAMAT . INGAT LAH ORANG YANG TERSAYANG" keyh merepek :D cioww dulu 

No comments:

Post a Comment