Sunday 22 December 2013

SLAMAT DATANG TAHUN BARU ^_^


oholllahhh ~ lama gilaaa tak berbloging :D last update bila eyh ? kejap jengah older post *k tipu* haha btw apa khabar ? *excited face* eiiiii excited gila nak tekan keybod nih >,< k gedik kan :3 ... eyh apa jeling jeling ? tak puas hati ? lai lai lai duduk satu meje . haha cop cop cop .. welcome back to school korang ;) what ? tak sabar ? haha k faham . penat ternak lemak dekat rumah kan tak ada hasil pulak tuh . HAHA *evil laugh* btw next year aku berkabung dekat hostel --! duduk rumah tak boleh belajar lah lagi pon next year last year dan tak nak pointer aku turun ! teruk lah aku nanti menadir dalam rumah jawabnye :3 beta akan berangkat pada 1.1.2014 dan pergi meninggalkan wechat facebook wassap family dan koya (kesayangan) :'/ haa setahun je jemahh ~ tahan lerr tahan -.- 

 YA ALLAH JAGAKAN DIA BUAT AKU :))

hyee *lambai tangan* ini kesayangan :)) kami jauh ! jauhhh jauhhh jauhhhhhh sangat ... alam  maya saja tempat berhubung :D but bila nak masuk hostel nih terpaksalah tinggalkan semua tuh :) belajar kan . mana lagi penting :D dia suruh aku cntct dia . but aku decide aku tak nak cntct dia even aku balik rumah sekali pon *kalau mampu* cuma aku harap relay kami tetap utuh walau pun tak berhubung nanti .. tak nak cerita pasal dia . bazir masa k . membazir sangat sangat . HAHA *evil laugh* cuma mohon doa saja daripada yang membaca :)) mana tahu berkat doa korang aku kawin dulu :D k GATAL --! eyhh tah tah korang kawin dulu ;) k lupakan :* apa apa pon good luck too all of you . yang amik SPM tuh fighting k . STPM ? wah tuh lagi kene fighting habis ~ PMR ? dah habiss labuu ~ PMR mana kau nak cekop ? haha 


"Allah andai insan ini jodoh yang kau tetap kan buat ku kau kuat kan hati kami dalam menempuhi segala ujian yang KAU turunkan buat kami KAU satukan hati kami KAU kuatkan hubungan kami KAU jauhkan kami dari melakukan perkara terlarang KAU cantik kan lah akhlak kami agar kami saling melengkapi antara satu sama lain . Ya Allah andai dia jodoh ku KAU titipkan lah kebahagian buat kami dan jangan lah KAU kurang kan kasih sayang antara kami . tetapi jika dia bukan jodoh ku maka KAU kuatkan lah hati kami untuk menerima apa jua ketentuanMu . sesungguhnya perangcanganMu adalah terbaik buat kami"

TERIMA KASIH ATAS DOA 
daaaaa ~ see you nest year bebeyhhh :* oholllahhhh ~ 

No comments:

Post a Comment